Yeter artık, bu yıl bu iş BİT-SİN..!
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Yeter artık, bu yıl bu iş BİT-SİN..!

Kocaelispor

darıca

Yeter artık, bu yıl bu iş BİT-SİN..!

Darıca Gençlerbirliği yıllardır güçlü kadrolarla yola çıktı ancak bir türlü yolun sonuna varamadı. Son 5 yılda 3 kez Play-Off'larda kaybederek 2. Lig'in kapısından dönen, geçen sezon da Play-Off'u kıl payı kaçıran Sarı Yeşilliler bu sezon çok daha inançlı ve kararlı görünüyor. Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karacabak önderliğinde, Kulüp Başkanı Mustafa Öztürk ve Başkanvekili Abdullah Örs, sezon sonunda Darıca halkının şampiyonluk sevinci yaşamasını çok arzu ediyor.  

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER