Yeni otobüs Uşak maçına da yetişmedi
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Yeni otobüs Uşak maçına da yetişmedi

Kocaelispor

Yeni otobüs Uşak maçında da yok

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin, Kocaelispor’un kullanımı için tahsis ettiği Temsa marka otobüs Utaş Uşak maçında da Kocaelispor’u taşıyamayacak. Kocaelispor Kulübü için özel olarak tasarlanan otobüs ile ilgili Adana’daki Temsa firmasındaki evraklar henüz tamamlanamadı ve çeşitli imzalar ile protokolün sağlanmadan aracın trafiğe çıkamayacağı öğrenildi. Böylece Yeşil Siyahlıları Uşak maçında da “Emektar” taşıyacak.

 

Spor41

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER