Yeni otobüs ikinci maçta takımı taşıyacak
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Yeni otobüs ikinci maçta takımı taşıyacak

Kocaelispor

Yeni otobüs ikinci maçta takımı taşıyacak

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin Kocaelispor’un kullanımı için tahsis ettiği yeni otobüsün evrakları yetişmediği için ilk maçta kullanılamadı. Plaka (41 KS 868) ile ilgili evraklar Perşembe günü teslim alınacak ve araç trafiğe açılacak. Bir aksilik olmazsa Kocaelispor’u ikinci hafta sahasında oynayacağı Utaş Uşakspor maçına yeni otobüsü taşıyacak.

 

Spor41

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER