Ve Melo’muz sahaya indi
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Ve Melo’muz sahaya indi

Kocaelispor

Ve Melo’muz sahaya indi

Kocaelispor’un bitmeyen enerjisi, mücadelesi ile hırsı ile dikkat çeken, Mesut Özdemir “Melo” 3 ay önce geçirdiği çapraz bağ ameliyatının ardından ilk kez sahalara indi. Vin-San Tesisleri’nde Kulüp Masörü Ali Arslan gözetiminde çalışan Mesut’un tam anlamı ile sahalara dönmesi sezonun ikinci yarısını bulacak. Başarılı futbolcu risk alırsa Kasım sonunda da yeşil zemine ayak basacak ancak yönetim ve teknik ekip bu konuya çok sıcak bakmıyor.

 

Spor41

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER