Tezahüratlarla Düzce’ye gidiyoruz
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Tezahüratlarla Düzce’ye gidiyoruz

Kocaelispor

1 iç 2 de dış saha cezası olduğu için Sultanbeyli Belediyespor karşılaşmasına gidemeyen Kocaelispor taraftarı, deplasman yasağının etkilenmediği kupa maçına tezahüratlarla gitti. İzmit’ten ve çevre ilçelerden hareket eden 12. Adam her zaman olduğu gibi kupa maçında da Kocaelispor’un yanında yer aldı.

Spor41

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER