Sultan "Başar"dı "0-2"
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Sultan "Başar"dı "0-2"

Kocaelispor

sultan

Sultan "Başar"dı "0-2"

Süper Amatör Lig A Grubu ilk hafta maçında Başaranspor ile Sultan Orhanspor Cephanelik Stadı'nda karşı karşıya geldi. Zevkli, tempolu ve çekişmeli geçen maçı Sultan Orhanspor Mehmet (Şifo) ve Mustafa Kaya'nın golleri ile 2-0 kazandı.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER