Seyircisiz maçta Darıca, Velimeşe’yi ağırlıyor
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Seyircisiz maçta Darıca, Velimeşe’yi ağırlıyor

Kocaelispor

Seyircisiz maçta Darıca, Velimeşe’yi ağırlıyor

3.Lig 2. Grup’taki temsilcimiz Darıca Gençlerbirliği sezonun ilk maçında bu sezon tarihinde ilk kez 3. Lig’de mücadele edecek olan ve kadrosunda İzmitli sağ bek Bahtiyar Yıldırım’ı bulunduran Ergene Velimeşe ile konuk edecek. Sarı Yeşilli ekip ilk maçını taraftarından yoksun oynayacak. Güçlü bir kadro kuran Darıca’da hedef sezona galibiyetle başlamak. Takımın yeni teknik patronu Gürses Kılıç “İyi çalıştık, güçlü bir kadro ile sezonu açıyoruz. Taraftarımızdan yoksun mücadele edeceğiz ve onlara galibiyet hediye etmek için elimizden geleni yapacağız” ifadesine yer verdi.

 

Spor41

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER