Şampiyonluk kupamızı aldık
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Şampiyonluk kupamızı aldık

Kocaelispor

kupa

Şampiyonluk kupamızı aldık

Geride bıraktığımız sezon istatistikleri alt üst ederek şampiyon olan ve 2 sezon sonra profesyonel lige "Merhaba" diyen Kocaelispor, kupasına Tekirdağspor maçı öncesinde kavuştu. Kocaelispor'a kupasını TFF Genel Sekreter Yardımcısı Özcan Şekip, Sakarya Bölge Sorumlusu Ferruh Sezgin, KASKF Başkanı Murat Aydın ve Futbol İl Temsilcisi Mithat Ağa birlikte takdim etti. Futbolcular ve yönetim kurulu üyeleri şampiyonluk kupalarını kaldırmanın mutluluğunu yaşadı.

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER