Şampiyonlar bayramlaşıyor
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Şampiyonlar bayramlaşıyor

Kocaelispor

Şampiyonlar bayramlaşıyor

Marmara Masterler Ligi’nin ilk iki yıl şampiyonu, üçüncü yılın yarı finalisti Kocaeli Master Futbolcuları yarın çarşı içindeki dernek lokalinde bayramlaşacak. Bayramlaşmaya dernek başkanı Orhan Uzel, başkan vekilleri İsmail Işıksoy ve Hasan Öztürk ile futbolcular katılacak. Saat 14’teki bayramlaşma sonrası 23 Eylül’de başlayacak olan yeni sezon öncesi fikir alışverişinde bulunulacak.

 

Spor41

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER