Özlemle anıyoruz!
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Özlemle anıyoruz!

Kocaelispor

ataturk

Özlemle anıyoruz!

Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün aramızdan ayrılışının 78. yıldönümü ülkemizde ve yurt dışında çeşitli törenlerle anıldı. Kocaeli Birliksporlu futbolcular da önceki günkü Hacettepe maçına Ata'mız için "Özlemle anıyoruz" pankartı ile çıktı. Alkışlanan bu davranış takdir toplarken, hep birlikte Dünya'nın gelmiş geçmiş en büyük lideri Atatürk'e dualar edildi.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER