Oğuzhan Türkmen: Erzincan maçı çok önemliydi
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Oğuzhan Türkmen: Erzincan maçı çok önemliydi

Kocaelispor

ozi

Oğuzhan Türkmen: Erzincan maçı çok önemliydi

Kocaelispor'da Oğuzhan Türkmen, Gölcükspor'u pazar günkü maçta mağlup edip devre arasına moralli girmek istediklerinin altını çizdi ve şu şekilde konuştu: Sıkıntılı bir süreç geçiriyorduk. Bu anlamda sahamızdaki Erzincan maçı bizim için çok önemliydi. Şükürler olsun ki rakibimizi mağlup ederek üzerimizdeki kara bulutları dağıttık. Taraftarımıza desteklerinden ötürü teşekkür ediyorum. Gölcükspor maçını da kayıpsız atlatıp, devre arasına moralli girmek istiyoruz. Ne yazık ki her şehit haberinde acımız katlanarak artıyor. Şehitlerimize Allah'tan rahmet, ülkemize başsağlığı diliyorum.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER