EN ÇOK SAMET!
Kocaelispor’da gelecek isimler kadar takımdan ayrılması muhtemel isimler için de hareketli günler yaşanıyor. 1.Lig’in yeni ekibi Muğlaspor, Kocaelispor’dan üç oyuncuyu da kadrosuna katmanın planlarını yapıyor. Muğlaspor’un ilk hedefi, 32 yaşındaki orta saha oyuncusu Samet Yalçın. Kocaelispor, 1 yıl daha sözleşmesi bulunan Samet için 25 milyon TL bonservis düşünürken, bu konuda pazarlıklara ise açık olduğu öğrenildi. Muğla ekibi Samet ile birlikte yeni sezonda kadroda düşünülmeyen 23 yaşındaki kanat oyuncusu Furkan Gedik ile yine geçtiğimiz sezon Boluspor’da kiralık olarak forma giyen 26 yaşındaki savunmacı Onur Öztonga’yı da kadrosuna katmak adına girişimlerde bulunacak.
