Karabacak: Hem mutlu hem de huzurluyum
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Karabacak: Hem mutlu hem de huzurluyum

Kocaelispor

darica

Karabacak: Hem mutlu hem de huzurluyum

Darıca Belediye Başkanı, aynı zamanda Darıca Gençlerbirliği Onursal Başkanı Şükrü Karabacak, Beşiktaş'ı ağırladıkları için mutlu ve huzurlu olduğunu ifade etti. Spor aşığı başkan "Atletizm ile ilgilendim. Yıllar önce İsmetpaşa Stadı'nda Kocaelispor forması ile koştum. Allah bize öyle bir şey nasip etti ki aynı statta Beşiktaş'ı ağırladık. İnanın çok mutlu ve huzurluyum. Herkesin de mutlu olduğunu görüyorum. Kocaeli'nin potansiyeli çok yüksek. Tüm takımlarımızın üst liglerde olmasını diliyor ve hepsine başarılar diliyorum" diye konuştu.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER