Harbiş'ten Konya'ya yarım düzine tarife "6-0"
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Harbiş'ten Konya'ya yarım düzine tarife "6-0"

Kocaelispor

harbiss

Harbiş'ten Konya'ya yarım düzine tarife "6-0"

Türkiye Kadınlar 1. Ligi'ndeki temsilcimiz Harbişspor, sezonun ikinci haftasında konuk ettiği Konya             İdmanyurdu'nu 6-0 mağlup ederek 3 puan ile tanıştı.  Burak Pınar, Damla Doğan ve Gülsüm Çetin'in başarı ile yönettiği maçın ardından konuşan Bay Şampiyon Hasan Alemdar "Kazanmak güzel. Bu galibiyet güzel günlerin habercisi oldu. Bizi desteklemeye gelen öğrencilerime de teşekkür ediyor, centilmence oynayan Konya İdmanyurdu takımını kutluyorum" dedi. Harbişspor ilk maçında grup lideri İstanbul Fatih Vatanspor'a 2-1 mağlup olmuştu.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER