Harbiş, Sarıyer ile final maçına çıkacak
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Harbiş, Sarıyer ile final maçına çıkacak

Kocaelispor

Harbiş, Sarıyer ile final maçına çıkacak

Türkiye Genç Kadınlar Futbol 1. Kademe ilk tur ilk maçında Akdeniz Nurçelikspor’u 4-0 mağlup eden Harbişspor, Silivri Alibey takımının organizasyondan çekilmesi üzerine ikinci maçını hükmen kazandı. Harbişspor yarın (Cumartesi) Sarıyer Belediye maçını da kazanırsa Türkiye Şampiyonası 2. etabına kalacak. Mehmet Ali Kağıtçı Stadı’ndaki zorlu maç saat 18.00’da başlayacak.

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER