Genç kaleci eski takımını unutmadı
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Genç kaleci eski takımını unutmadı

Kocaelispor

ÖMER

Genç kaleci eski takımını unutmadı

Tavşantepespor'un yeni kalecisi Ömer Yılmaz eski takımı Çenesuyu Plajyoluspor camiasına teşekkür etti ve şunları söyledi. "Çenesuyu Plajyoluspor'da geçirdiğim güzel bir sezon için Onursal başkanım Bünyamin Akman'a, kulüp başkanım Erhan Taşkın'a, antrenörüm Mehmet Doğan'a ve kaleci hocam Erhan Nazlı'ya çok teşekkür ediyor, Çenesuyu Plajyolu camiasına Süper Amatör Lig'de başarılar diliyorum. Yeni takımım Tavşantepespor ile inşallah kazasız sakatlıksız güzel bir sezon geçiririm. Hakkımızda hayırlısı olsun."

 

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER