Geldiler, kartopu oynayıp gittiler!
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Geldiler, kartopu oynayıp gittiler!

Kocaelispor

toto

Geldiler, kartopu oynayıp gittiler!

Kartepe Belediyespor – İlimtepe Futbol Kulübü arasındaki Süper Amatör Lig B Grubu maçı Arslanbey Stadı’nda oynanacaktı. Kar yağışı sonrası 15 santim kalınlığında biriken kar nedeni ile hakem Zafer Pesen maçı tatil etti. İki takım da sahada hazır bulunmasına karşın sahada her hangi bir temizlik çalışmasının yapılmaması ertelemeyi de beraberinde getirdi. Futbolcular kartopu oynayarak “Madem geldik, boş gitmeyelim” dediler. Öte yandan Arslanbey Stadı’nda U-15 ve Cephanelik Stadı’ndaki U15 ile U17 maçları da tatil edilirken, Gebze Metin Oktay ile Başiskele Şehit Binbaşı Arslan Kulaksız Stadı’nda da maçlar oynanmadı.

 

İLİMTEPE FK

1

 

MAÇIN HAKEMLERİ VE YARDIMCILARI GÖRDÜKLERİ MANZARANIN ARDINDAN KARTEPE - İLİMTEPE MAÇINI TATİL ETTİ.

IMG_5743 (Kopyala)

 

 

KARTEPE BELEDİYESPOR

1

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER