GİRİŞİMLER BAŞLAYACAK
Uzun yıllardır iki kardeş kulüp olan Kocaelispor ile Antalyaspor, son olarak geride bıraktığımız sezon Süper Lig’de karşı karşıya gelmişti. Yeşil siyahlılar, kötü bir sezon geçiren ve yeni sezonda 1.Lig’de mücadele edecek olan Antalyaspor ile hazırlık döneminde bir dostluk maçı oynanmasını planlıyor. İki kulüp arasında bu konu ile ilgili temaslar başlarken, planlanana göre iki takım ya hazırlık maçında ya da sezonun açılış maçında karşı karşıya gelecek. Organizasyonun detaylarının ilerleyen günlerde netleşmesi bekleniyor.
