Çınarlı altın buldu"2-1"
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Çınarlı altın buldu"2-1"

Kocaelispor

Çınarlı altın buldu"2-1"

Süper Amatör Lig A Grubu'nda Çınarlıspor, Derince Stadı'nda konuk ettiği Derbentspor'u Hüseyin ve Kürşat'ın golleri ile 2-1 mağlup etti ve 3. sıraya yükseldi. Derbent hafta sonu Alikahya'yı konuk edecek, Çınarlıspor ise Doğantepespor ile deplasmanda karşı karşıya gelecek.

 

1

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER