Aydın’da dostluk görüntüleri
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Aydın’da dostluk görüntüleri

Kocaelispor

Aydın’da dostluk görüntüleri

Dünkü maç öncesi Aydınspor taraftarından çok anlamlı bir mesaj geldi. Mesajda ”Aydın deplasmanı yapacak olan Kocaelisporlu kardeşlerimize kazasız, belasız, hayırlı yolculuklar dileriz” denildi. Birçok Siyah Beyazlı taraftar Kocaelispor’u ve taraftarını en iyi şekilde karşılayacaklarını ve uğurlayacaklarını belirtti ve dediklerini de yaptı. Maç öncesi kaptan Hamza’ya Aydın taraftarı çiçek takdim etti. İki taraftar da takımları birlikte tribüne çağırdı. Kocaelispor cephesinde Aydınspor’un bu yaklaşımı memnuniyetle karşılanırken özellikle maç öncesi objektiflere güzel kareler yansıdı. Maçın ardından dostluk devam etti ve Aydınsporlular, Kocaelispor’u alkışlarla şehirden uğurladı.

 

Spor41

 

 

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER