Aslında hepsi oradaydı
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Aslında hepsi oradaydı

Kocaelispor

ks

Hepsi aslında oradaydı

Deplasmanda oynadığı Karacabey maçından sonra çıkan olaylar Kocaelispor'un başını ağrıtmış ve Yeşil Siyahlı kulübe 2 maç seyircisiz oynama cezası verilmişti. Bayburt maçında ilk cezasını çeken kulüp, Altay maçında bu cezasını tamamladı. Yeşil Siyahlıların bir birinden güzel 5 gol atıp kazandığı Altay maçında 4. golün sahibi Kaptan Hamza sevincini Maraton tribününe giderek kutladı. Tüm arkadaşları Hamza'ya eşlik etti ve futbolcular kol kola verip kendilerini stat dışından destekleyen taraftarlara selam gönderdiler.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER