Ali Beykoz, Denizli BŞB’den ayrıldı
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Ali Beykoz, Denizli BŞB’den ayrıldı

Kocaelispor

ali

Ali Beykoz, Denizli BŞB’den ayrıldı

Gölcükspor’un eski teknik adamlarından ve bu sezonun ilk bölümünde Denizli Büyükşehir Belediyespor’un başarısı için çalışan Ali Beykoz, Denizli ekibinden ayrıldı. Beykoz açıklamasında “Denizli Büyükşehir Belediyespor olarak ilk yarı bittiğinde oyuncularımızın tamamının serbest bırakılıp gönderilmesi ve takımın Denizlispor’a pilot takım olarak devredilmesinden sonra, ben de ekibimle beraber görevimizi karşılıklı anlaşarak fesih etmiş bulunmaktayız. Bulunduğum sürede emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” ifadelerine yer verdi.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER