Ali Asım Balkaya en kötü 1 puan hedefliyor
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

Ali Asım Balkaya en kötü 1 puan hedefliyor

Kocaelispor

balkaya

Ali Asım Balkaya en kötü 1 puan hedefliyor

Derincespor Teknik Sorumlusu Ali Asım Balkaya Manisa Büyükşehir Belediyespor maçı için düşüncelerini gazetemiz ile paylaştı. Balkaya en kötü 1 puan ile İzmit'e dönmek istediklerini belirtti.

 

ZOR OLACAĞINI BİLİYORUZ

İlk önce 1-0'lık Halide Edip galibiyetine değinen Balkaya, bayram tebriği de gönderek şunları söyledi. "Tüm Müslüman aleminin Kurban Bayramı'nı tebrik ederim. "Son dakikalarda attığımız golle Halide Edip'i 1-0 yendik ve 4 puana ulaştık. Emek veren tüm futbolcularımı yürekten kutlarım. Bu 3 puan ile Kurban Bayramı'nı mutlu geçerdik. Hedefimiz Manisa'dan da üç puan ile dönmek. Bizim için zor olacak. Rakibimiz iki maçında da berabere kaldı. Bizim gibi az gol atıp az yiyorlar. Öne geçersek yolun yarısını aşarız. Çok dikkatli hareket etmemiz gerekiyor. Manisa'dan kaybetmeden dönmek öncelikli isteğimiz"

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER