1. Küme’ye 4 takım girmeyecek
01 Ocak 2018 Pazartesi 12:00 Kocaelispor

1. Küme’ye 4 takım girmeyecek

Kocaelispor

1. Küme’ye 4 takım girmeyecek

Bu yıl 1. Amatör Lig’de 4 takım yer alamayacak. Üçtepespor, Gölcük Gençlerbirliği, Şirinsulhiyespor ve Beylikbağıspor yeni sezon öncesi dilekçe verdi ve lige giremeyeceklerini açıkladı.

 

Spor41

 

1. Küme'ye katılamayacak olan takım

Üçtepespor

Gölcük Gençlerbirliği

Şirinsulhiyespor

Beylikbağıspor 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

DİĞER HABERLER