DAHA SIKI ÇALIŞIYORUM
İzmitli Milli motosiklet sporcularımızdan Kadir Erbay, İspanya Superbike Şampiyonası’nda (ESBK) kupaları toplamaya devam ediyor. Genç sporcumuz, Estoril Pistindeki yarışı kazanarak, İstiklal Marşımızı bir kez daha dinletti. Erbay yaptığı açıklamada şu düşüncelere yer verdi: En son yarış kazanalı çok uzun zaman oldu. Çok mutluyum, çok şükür bu şampiyonadaki ilk zaferimi sonunda elde ettim, bu yıl daha sıkı çalışıyorum ve tüm bu emeklerimizin karşılığını alabilmek tarif edilemez bir duygu.
HEDEF DÜNYA ŞAMPİYASI
Kadir Erbay’ın babası Kadir Erbay ise gazetemize yaptığı açıklamada “Kesinlikle kolay bir spor değil. Neticesinde mekanik bir spor ve Kadir her daim gelişmek zorunda olduğunun farkında. Şu an İspanya’da Avrupa şampiyonasındayız. Sponsor bulursak Ekim’de İspanya’nın Jerez kentindeki Dünya Şampiyonası’nın son yarışına misafir yarışçı olarak katılmak istiyoruz. Hedefimiz önümüzdeki yıl sponsor bularak Dünya Supersport Şampiyonası’nda yarışmak. Destek olan herkese teşekkür ederim” dedi.
